پخش لوازم آرایشی و بهداشتی عمده | پخش و فروش عمده و تک لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی عمده | پخش و فروش عمده و تک لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی عمده | پخش و فروش عمده و تک لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

پخش لوازم آرایشی و بهداشتی عمده | پخش و فروش عمده و تک لوازم آرایشی و بهداشتی اصل

صعود برزیل به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال

صعود برزیل به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال

در نخستین روز از هفته پایانی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ تیم‌ملی برزیل با پیروزی بر استرالیا صعودش به دور نهایی را قطعی کرد و چین در سه ست از سد ژاپن گذشت.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم و پایانی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۸ از امروز(جمعه) با برگزاری دیدار ها در گروه های چهار گانه آغاز شد.

 

 

در سالن آزادی تهران و از ساعت ۱۶ تیم آلمان رو در روی بلغارستان قرار گرفت که شاگردان جیانی توانستند در دیداری طولانی که پنج ست به طول انجامید با نتیجه سه بر دو برابر بلغارستان به پیروزی برسند تا با شش پیروزی و کسب ۲۰ امتیاز جای کانادا را در رده هشتم بگیرند.
بلغارستان هم که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۱۳-۱۵ به حریفش واگذار کرد با پنج پیروزی و ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

اما در نخستین دیدار روز اول هفته پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ در جیانگمن چین تیم های صربستان و کانادا در یکی از حساس ترین دیدار ها رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان صرب ها در ادامه روند پیروزی هایشان موفق شدند در سه ست پیاپی و با امتیاز های ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۷ پیروز شوند تا با کسب نهمین بردشان ضمن پشت سر گذاشتن یکی از رقبای اصلی‌شان با ۲۳ امتیاز به رده ششم صعود کنند.
در سوی دیگر، شاگردان استفان آنتیگا که امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار شانس‌شان را برای حضور در دور نهایی زنده نگه دارند در نهایت با همان شش برد و ۱۹ امتیاز به رده نهم سقوط کردند تا امیدی برای حضور در مرحله نهایی نداشته باشند.

در دیدار دیگر این گروه دو تیم آسیایی چین و ژاپن به مصاف هم رفتند که شاگردان رائول لوزانو توانستند با قطع کردن روند رو به رشد ژاپن با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند تا با وجود سه پیروزی و ۹ امتیاز در رده سیزدهم بایستند.
ژاپن ۱۵ امتیازی هم که ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۱، ۱۸-۲۵ و ۲۵-۲۲ به حریف واگدار کرد با قبول ششمین باختش در پایان روز نخست جایگاه نهم را نیز از دست داد.

در ملبورن، تیم ملی لهستان توانست در سه ست متوالی و با امتیاز های ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۰ و ۲۹-۲۷ از سد آرژانتین بگذرد تا با رساندن تعداد پیروزی هایش به عدد ۹ و کسب ۲۶ امتیاز به رده پنجم صعود کند.
اما شاگردان خولیو ولاسکو با دو پیروزی و ۹ امتیاز از رده چهاردهم تکان نخوردند.

در دیگر دیدار این گروه که از ساعت ۱۵:۴۰ آغاز شد استرالیا رده یازدهمی در حالی میزبان برزیل بود که حتی در صورت پیروزی هم شانسی برای صعود به دور نهایی نداشت و در پایان‌ در برابر هوادارانش با نتیجه سه بر صفر مغلوب قهرمان المپیک شد تا با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در جدول نزول کند.
در سوی مقابل برزیلی ها که ست های بازی را با امتیاز های ۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۹-۲۵ به سود خود به پایان بردند با ۹ برد و ۲۷ امتیاز ضمن صعود به رده چهارم حضورشان در دور نهایی را قطعی کردند.

در ادامه دیدار های روز نخست هفته پنجم و از ساعت ۱۸:۳۰ تیم ملی ایران از کره جنوبی میزبانی می کند و از ساعت ۲۰ آمریکا به مصاف فرانسه می رود. در آخرین دیدار که از ساعت ۲۳ آغاز می شود ایتالیا رو در روی روسیه قرار می گیرد.
نتایج کامل دیدار های روز نخست هفته پنجم لیگ ملت های والیبال به شرح  زیر است:
صربستان ۳ - کانادا صفر(۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۷)
لهستان ۳ - آرژانتین صفر( ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۰ و ۲۹-۲۷)
استرالیا صفر - برزیل ۳(۲۲-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۱۹-۲۵)
بلغارستان ۲- آلمان ۳(۲۵-۲۱، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۱۳-۱۵)
چین ۳ - ژاپن۱(۲۵-۱۶، ۲۵-۲۱، ۱۸-۲۵، ۲۵-۲۲)
ایران - کره جنوبی(ساعت ۱۸:۳۰)
آمریکا - فرانسه(ساعت ۲۰)
ایتالیا - روسیه(ساعت ۲۳)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.